Instalacje gazowe

Ceny paliw
Pb 95 LPG
3,96 1,69

Nowy adres naszej siedziby —
Al. Spółdzielczości Pracy 38,
wjazd od ul. Technicznej 2

MONTAŻ – SERWIS – REGULACJE – KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA – Klimatyzacje naprawa Immobilizerów – regeneracja FAP i EGR

Oferta

Oferta naszego zakładu została oparta na wieloletnim doświadczeniu w branży w taki sposób, że odpowiada na każdą z sygnalizowanych przez naszych klientów potrzeb. Głównymi celami działalności naszej firmy są:

  • instalacje gazowe do samochodów z gaźnikiem
  • instalacje gazowe do samochodów z wtryskiem benzyny
  • systemy wtrysku gazu fazy lotnej
  • SERWIS INSTALACJI GAZOWYCH
  • DIAGNOSTYKA I REGULACJE INSTALACJI GAZOWYCH
  • NAPRAWA I DIAGNOSTYKA SYSTEMÓW STEROWANIA SILNIKA
  • sprzedaż części LPG

W naszej działalności główny nacisk położyliśmy na na następujące aspekty działalności:

  • wysoka jakość usług oraz instalowanych urządzeń
  • nowoczesność sprawdzonych w praktyce rozwiązań technicznych
  • szeroki asortyment usług i instalowanych systemów
  • niska cena
  • szybki serwis
  • łatwy dostęp do serwisu, części i podzespołów na terenie kraju
  • wygodna lokalizacja warsztatu

Dodatkowo aby uniknąć powszechnego w branży auto-gazu zwyczaju odsyłania klientów "od warsztatu do warsztatu" z byle usterką, równolegle z montażem i serwisem instalacji gazowych zajmujemy się diagnostyką oraz naprawą nowoczesnych:

  • systemów wtrysku benzyny
  • układów zapłonowych
  • elektroniki samochodowej

Ponadto, służymy także fachowym doradztwem technicznym, istotnym szczególnie przy doborze instalacji do Państwa pojazdu poprzez:

  • kontakt telefoniczny 81 444 13 31, 601 305 016
  • poczta elektroniczna info@ags.pl
  • komunikator internetowy Gadu-Gadu 4621519

Diagnostyka

  • komputerowa diagnostyka silnikow benzynowych
  • badanie układów zapłonowych
  • profesjonalny sprzęt firmy BOSCH: FSA-600, KTS-650 i PMS-100
  • elektronika samochodowa

DiagnostykaDiagnostykaDiagnostykaDiagnostyka

Serwis Klimatyzacji

Napełnianie klimatyzacji

  1. opróżnienie układu z czynnika
  2. oczyszczenie czynnika i układu z wody
  3. próba szczelności układu
  4. napełnienie układu odpowiednią ilością, UV, Czynnika i Oleju
  5. Dodatkowo:
    • Pomiar efektywności chłodzenia
    • Kontrola sprężarki, wentylatora i szczelności zaworków Cena 150 zł Korzystamy z najdoskonalszego i w pełni automatycznego urządzenia ACS 650 firmy BOSCH. Jej zaletą jest podwójny system filtracyjny który dokładnie oczyszcza czynnik z wody i cząstek stałych przedłużając żywotność podstawowych elementów układu. Serwisując klimatyzacje urządzenie przeprowadza próbę szczelności a następnie uzupełnia układ odpowiednią ilością UV, oleju i czynnika R134a.

Na zakończenie każdy klient otrzymuje wydruk z parametrami poszczególnych etapów serwisu klimatyzacji.

Istnieje możliwość napełnienia klimatyzacji również w godzinach
późniejszych po uprzednim kontakcie telefonicznym.

Powyższy serwis klimatyzacji przeprowadza się co 2 lata lub wtedy gdy efektywność chłodzenia znacząco spada. W przypadku gdy układ kompletnie nie działa, pierwszym krokiem jest nabicie klimatyzacji a jeżeli układ jest całkowicie pusty to wcześniej trzeba przeprowadzić sprawdzenie szczelności azotem.

Odgrzybianie klimatyzacji ozonem

Ozon jest zdecydowanie skuteczniejszą metodą w niszczeniu bakterii i zapachów niż dostępne środki chemiczne. Tym samym, lepszy jest od metody ultradźwiękowej , gdyż w rzeczywistości polega ona jedynie na rozpylaniu środka chemicznego i nie różni się niczym od spray’ów. Dlatego dbając o skuteczność dysponujemy przemysłowym ozonatorem który trzeba przyznać jest efektywniejszy od znanego OZON MAKER’a tak szeroko stosowanego w innych warsztatach.

Zalety:

  • Niszczy bakterie, pleśń
  • Usuwa zapach dymu papierosowego
  • Odkaża całe wnętrze samochodu
  • Nie pozostawia tak jak środki chemiczne tłustej i lepkiej tapicerki 90 zł

Wady:

  • przez około 2 dni utrzymuje się niemiły zapach
  • ozon w wyższych stężeniach jest szkodliwy dla zdrowia dlatego co najmniej pół godziny wietrzymy samochód.

Wymiana filtra pyłkowego

Zabrudzony filtr pyłkowy ma ograniczoną skuteczność działania, dlatego jego wymianę warto połączyć z ozonowaniem samochodu. Standardowo zaleca się wymianę 1 raz w roku lub co 10 000 – 15 000 km. Jednakże jeśli jeździmy po piaszczystych drogach bo np. mieszkamy w nowo powstałym osiedlu bez drogi asfaltowej, wydaje się koniecznym nawet częstsza wymiana tego filtra.